سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسمی

اپل و سه MacBook جدید با پردازنده های ویژه

    نظر

 

سه شنبه آینده شاهد رویدادی به نام "یک چیز دیگر" از شرکت اپل خواهیم بود که با در نظر گرفتن رونمایی از سری آیفون 12 و همچنین نسل جدید اپل واچ در هفته های اخیر ، از مک بوک های جدید مبتنی بر پردازنده های ARM رونمایی خواهد کرد. انجام خواهد داد

این غول فناوری ایالات متحده از برنامه خود برای مهاجرت به پردازنده های مستقر در ARM در WWDC 2020 خبر داده است ، اما جزئیات کمی را ارائه داده است. طبق جدیدترین گزارش بلومبرگ ، این شرکت هفته آینده از سه MacBook با Apple Silicon رونمایی خواهد کرد که شامل مک بوک ایر 13 اینچی ، مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی است که همه طراحی مشابهی دارند نسل فعلی .

 

با توجه به پارامترهای اولیه ، عملکرد این محصولات تفاوت چندانی با گذشته ندارد اما شارژدهی باتری بالاتری خواهند داشت.

 

عملکرد این دستگاه ها احتمالاً بالاتر از مدل های مجهز به پردازنده های Intel است ، با این حال ، باید منتظر بمانیم تا آنها به طور رسمی معرفی و منتشر شوند. این لپ تاپ های جدید از Thunderbolt پشتیبانی می کنند.

 

گزارش ها حاکی از آن است که فاکسکان مدل های کوچکتری تولید می کند و انتظار می رود تقاضای زیادی را برآورده کند. در همین حال ، مک بوک پرو 16 اینچی توسط Quanta Computer ساخته می شود و با تاخیر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

در حالی که هفته آینده احتمالاً شاهد سه MacBook خواهیم بود ، اپل در حال توسعه مدل طراحی جدیدی است که سال آینده با iMac جدید با پردازنده گرافیکی اپل به بازار عرضه می شود.

 

این شرکت همچنین ممکن است از محصولات جدید خود برای نشان دادن عملکرد Mac OS Big Sur استفاده کند.

 

منبع