سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسمی

بهترین ساعت زنگ دار خورشید: Philips SmartSleep Wake-Up Light HF3

 

یکی از گزینه های اصلی راهنمای هشدار طلوع آفتاب ، Philips SmartSleep Wake-Up Light HF3520 زنگ خطر مورد علاقه ما برای طلوع آفتاب برای هر کسی است که از برخاستن ناگهانی متنفر است. در طول 30 دقیقه ، گوی نورانی شبیه سازی قانع کننده ای از سپیده دم یا غروب را ایجاد می کند. این یک بیدار شدن ملایم و ملایم را نسبت به سایر ساعت های زنگ دار ارائه می دهد و این تنها ساعتی است که ما آزمایش کرده ایم و می تواند به شما در آرامش خواب شبانه کمک کند. Wake-Up Light همچنین دارای گزینه های زنگ هشدار بیشتری نسبت به اکثر ساعت هایی است که ما امتحان کرده ایم ، با پنج تن با مضمون طبیعت ، به همراه تنظیم کننده داخلی FM و زنگ هشدار پشتیبان. (با این حال ، حرکت روی سطح لمسی ساعت و سیستم منوی مبتنی بر آیکون بسیار بصری نیست و همیشه پاسخگو نیست.) تنظیمات مورد علاقه ما ترکیبی از نور خورشید شبیه سازی شده با صداهای پنهان شده از تشویق پرندگان جیر جیر بود.

ما همچنین متوجه شدیم چراغ ساعت به اندازه کافی روشن است تا بتواند به عنوان یک چراغ مطالعه مناسب عمل کند ، بنابراین Wake-Up تنها ساعت توصیه شده ای است که می تواند این کار را انجام دهد. این مدل با عرض 8 اینچ ، فضای بیشتری را نسبت به ساعت های دیگری که آزمایش کرده ایم ، روی میز خواب اشغال می کند. اما وقتی به بیدار شدن به عنوان یک ساعت زنگ دار داخلی و چراغ خواب فکر می کنید ، از فضا به نحو احسن استفاده می کند.

 

با وجود اندازه کلی Wake-Up Light ، صفحه نمایش دیجیتالی آن کمتر از یک اینچ است و بنابراین به آسانی قابل خواندن نیست مانند سایر ساعت هایی که سعی کرده ایم (به ویژه با نور آن در روشنایی کامل). مجموعه ثانویه دکمه های لمسی در بالای دستگاه نسبت به آیکون های روی صفحه نمایش کاربر پسندتر است ، اما کوچک و از نظر اندازه مشابه هستند ، بنابراین فشردن دکمه اشتباه به راحتی امکان پذیر است. رادیو FM یک مزیت محسوب می شود ، اما با توجه به اینکه ساعت دومین انتخاب گران قیمت ما است ، بلندگوی پشت نقره ای به اندازه دلار کوچک و ناامید کننده است. لامپ LED با استفاده منظم هفت سال دوام دارد. اما نمی توان آن را جایگزین کرد ، بنابراین با گذشت زمان ممکن است ساعت منحصر به فردترین ویژگی خود را از دست بدهد.

ساعت زنگ دار چوبی کلاسیک: زنگ ساعت Lemnos Riki

 

اگر می خواهید یک ساعت زنگ دار مطمئن با طراحی آنالوگ بدون سکوت و آسان برای استفاده داشته باشید ، Lemnos Riki همه جعبه ها را بررسی می کند. چوب راش ظریف تنها در بین طرح های برنده جایزه ما ، چوب راش ظریف ، توسط مدرنیست ژاپنی Riki Watanabe طراحی شده است ، که کار او ساده و کاربردی است. چهره برجسته ریکی دارای اعداد نیم اینچی و بازوهای بزرگ ساعت و دقیقه است ، بنابراین خواندن آن آسان است – حتی در نور کم و از راه دور. تنها دکمه ساعت ترکیبی از عملکردهای نور و چرت زدن است و استفاده از آن برای ما حتی با چشمان بسته آسان است. وقتی دکمه را فشار می دهید ، ساعت به اندازه ای روشن می شود که صورت خوانا شود. سطح روشنایی بیشتر شبیه نور شمع است تا نوردهی متقابل مدرن تولید شده توسط صفحه نمایش LED یا نور پس زمینه LCD سایر ساعت هایی که آزمایش کردیم. حتی نور شب کم نور بعدی (در زنگ هشدار میز آنالوگ ماراتون با نور خودکار شب) پس از آنکه به نور ملایم ریکی عادت کردیم ، بسیار روشن به نظر می رسید.

 

اگرچه این ساعت کاملا گرد به نظر می رسد ، در واقع یک ساعت دندانه در قسمت پایه آن وجود دارد که مانع از زیاد چرخیدن آن – و حرکت در هنگام برس زدن یا ضربه زدن می شود. و از آنجا که این ساعت از باتری تغذیه می کند (شما فقط به یک باتری AA نیاز دارید) ، نگران نباشید. علاوه بر دکمه تعویق ، ریکی زنده فقط سه کنترل دارد: یک کلید روشن/خاموش برای زنگ هشدار و دکمه های شماره گیری برای تنظیم زمان و زنگ.